piątek, 20 września 2013

Kilka prostych słów...

Moje kochane istotki!
Pewnie rzucicie we mnie Avadą, Crucio czy Sectusemprą, ale muszę, muszę wam to powiedzieć.
W tym tygodniu nie będzie rozdziału. :c Wiem, jestem okropna i w ogóle, ale w ten weekend zamierzam odespać cały tydzień i imprezować. Wybaczycie mi?
Mam jednak wiadomość pocieszenia.
Po zakończeniu tego opowiadania, spróbuję napisać jakieś nowe.:P do którego link znajdziecie tutaj, ale na to nie czas i pora.

Chciałam wam jeszcze podziękować, za wszystkie miłe słowa, wsparcie jakiego mi udzieliłyście po tej historii z ocenialnią. To dla mnie bardzo dużo znaczy.. :) Jesteście wspaniałe.

Przepraszam i dziękuje.
la_tua_cantante_

PS. Jeśli któraś z was zauważyła, że nie komentuje jej bloga niech niezwłocznie zostawi mi swój link w zakładce SPAM. Zaniedbałam was, przepraszam.

7 komentarzy:

  1. Baw się dobrze! :)) Ja też bym tak chciała- niestety nie jestem w stanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciesz się życiem! :)
    Oczywiście, że poczekamy. Może umrzemy z ciekawości, ale stawiam, że będzie warto! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z bólem serca, ale Ci wybaczam, bo sama wiem, że czasami sen to numer jeden na liście zajęć, do których tak bardzo się tęskni xD Odpocznij sobie, przy okazji nazbieraj weny i wracaj do nas ^^
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Co mam napisać... hm...
    A! Już wiem.

    Ty nieszczęśnico! Jak możesz, no! Nie możesz spać, tylko pisać, no helooł!!!

    Nie no... to był taki dżołk :D
    Lubię tak robić ^^

    Do rzeczy.
    Życzę Ci miłego spanka, przede wszystkim :D Ah... też bym chciała się wyspać za wszystkie czasy, ale niestety chwilowo to jest niemożliwe. xD

    Skoro chcesz poimprezować, to idź i baw się dobrze, ale... przed jedenastą w domu! Nie ma bata! :D
    Za mamuśkowanie mi się wzięło, hehe ;P

    No i fajnie, że po tym blogu zamierzasz dalej pisać :)
    Cieszy mnie fakt, że nie dałaś się tej złej ocenie i chcesz dalej realizować swoje hobby/pasję :) Szczerze to nie warto się przez takie coś poddawać i zaprzestać pisaniu, z czego jestem dumna ogromnie!
    Ah... Aż się łezka w oku kręci *wyciera teatralnie łezkę spod oka*
    Brawaaa, brawaa! :D

    No... Koniec tego paplania.

    Obyś się wyspała za wszystkie czasy i imprezowała jak należy! :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    ~ Pure - Blood Princess

    OdpowiedzUsuń
  5. Baw się dobrze, niech niesie Cie melanż! :D


    -----
    clover.
    http://hgranger-dmalfoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Poczekamy spoko ;) Cieszy mnie, że zdecydowałaś się pisać kolejne opowiadanie. Bardzo dobrze nie poddawaj się i powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne! To co powiedział Draco ... świetne.! Nie mogę doczekać się kolejnych rozdziałów.!
    Czekam na dalszy rozwój wydarzeń.!

    Pozdrawiam i życzę weny!
    A.

    OdpowiedzUsuń